poniedziałek, 8 października 2018

Kochana Lissy, malutka Lissy ...

Tytuł: Lissy
Oryginalny tytuł: Lissy
Autor: Luca D'Andrea
Ilość stron: 430
Wydawnictwo: Wydawnictwo WAB
Moja ocena: 8/10


Zastanawialiście się kiedyś kto siedzi koło Was w metrze, autobusie czy pociągu? Jaką jest osobą? Jaka jest jej/jego historia?
Zastanawialiście się ile rodzajów morderców chodzi po tym świecie? Więc ja się nie zastanawiałam ponieważ było to dla mnie proste: seryjni mordercy, psychopaci i reszta. Podczas czytania Lissy zagbłębiałam się nie tylko w fabule książki, ale również w moich myślach na temat ludzi, ich pobudek i co doprowadza nas do pewnych zachowań.
"Zrozumiał znaczenie słowa "NIEODWOŁALNY""
Zabójstwo/Zabójcy:
1. Wariaci.
2. Mafia.
3. Praca.
4. Samoobrona.
 "Pocisk w magazynku. Pewne trafienie."
 Osoby, które nie znają empatii, psychopaci i wielu, wielu więcej. Uwierzycie, że w Lissy te typy się łączą?!
 "Świat był tajemnicą i cudem, a tajemnica miała kształt koła."'
Historia Marlene, która ucieka od męża, po to żeby przez przypadek trafić na odludzie do domku nieznajomego... Ale czy to tylko historia Marlene? Zdecydowanie nie! Herr Wegener, Simon Keller, Zaufany Człowiek.

Nieszczęśliwa kobieta, góry, pustelnik, broń - duża ilość broni, władza, zabójstwa i ogromna świnia - wszystko w jednym.
Lissy zaskakuje niesamowicie. Krótkie rozdziały i łatwy język sprawiają, że książkę się pożera. Niespodziewane zwroty w akcji i całość pobudzająca do myślenia o ludziach i życiu oraz o dziwno bardzo delikatny (jeśli mogę się tak wyrazić) wątek paranormalny to zdecydowanie to, czego oczekuję od lektury.
Pierwszy raz czytałam książkę Luca D'Andrei i w przyszłości na pewno sięgnę po następne.
Jeśli chcecie poczuć zimny dreszczyk w zimny, jesienny wieczór, Lissy to doskonały wybór!

5 komentarzy:

  1. Takie klimaty lubię i do tego te zaskakujace zwroty akcji. Chętnie przeczytam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz odwiedzam Twój blog i czytam recenzję - widze, że ciekawie piszesz o ksiażkach. Ta świnia intryguje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Ha mnie również bardzo zaitrygowała , kiedy czytałam książkę ;)

      Usuń
  3. Intrygująca recenzja, Książka też zapewne taka jest, lubię takie klimaty więc zapisuje sobie tytuł

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo intrygujący opis i muszę przyznać, że zwraca na książkę uwagę. :) Moją zwróciłaś na pewno, a książkę dopisuję do przydługiej listy do przeczytania. ;)

    OdpowiedzUsuń