środa, 10 kwietnia 2019

Kontynuacja Naturalisty

Tytuł: Powiększenie
Oryginalny tytuł: The Looking Glass

Autor: Andrew Mayne
Ilość stron:383
Wydawnictwo: Wydawnictwo WAB
Moja ocena: 9/10

Powiększenie, tak jak Naturalista mnie nie zawiodło! Niezwykle wciągająca i trzymająca w napięciu książka! Muszę przyznać, że pokochałam nowe oblicze doktora Theo Craya.

Podczas czytania czułam dreszczyk emocji i jak zwykle nauczyłam się czegoś nowego np. o bakteriach hahaha, w miły sposób - co uwielbiam w lekturach. Książkę dosłownie się pożera. No cóż, zaczęłam czytać po 13, a skończyłam o 22 :) 

Seryjny morderca, na którym skupia się nasz profesor jest dużo bardziej wypaczony od poprzedniego, więc mam nadzieję, że macie mocny żołądek!

2 komentarze:

  1. Nie miałam jeszcze okazji poznać Naturalisty. Nie wiem, czy dam radę tym książkom xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy życie nie byłoby prostsze gdybym tak jak Ty i wielu moli książkowych potrafił się wyłączyć i zagłębić w lekture na tyle godzin? Ale co robić nie potrafie.

    pozdrawiam
    *******_______
    K137

    OdpowiedzUsuń