środa, 11 kwietnia 2018

Ellida oznacza Panią z Morza...

Tytuł: Gdy morze cichnie
Tytuł oryginału: Når havet stilner
Autor:
Cykl: William Wisting
Ilość stron: 348 
Wydawnictwo: Wydawnictwo Smak Słowa
Moja ocena: 6.5/10

"Gdy morze cichnie" jest 3 tomem cyklu o znanym  komisarzu Williamie Wistingu. Nie miałam okazji zapoznać się z poprzednimi częściami, ale myślę że w przyszłości po nie sięgnę. Premiera kolejnej części IV Jedna Jedyna będzie miała miejsce 18.04.2018.

Śledztwo zaczyna się od znalezienia przed apteką ciężko rannego, nieprzytomnego mężczyzny. Brak dowodów i poszlak, wszystko, co ma jakiekolwiek znaczenie znika bądź zostaje zniszczone daje do myślenia Williamowi Wistingowi. Z czasem wszystko się komplikuje, gdy pojawiają się nowe ciała. Już od początku okazuje się, że to nie będzie zwykła sprawa.

Książkę czyta się bardzo szybko i lekko. Horst wie jak zaciekawić czytelnika i sprawić, że chce się więcej. Krótkie rozdziały, dosadne informacje sprawiają, że całość jest spójna i logiczna, co według mnie jest bardzo istotne w tego typu lekturach.

Muszę jednak powiedzieć, że nie podobało mi się zakończenie. Nie spodziewałam się takiego obrotu wydarzeń, jednak zupełnie nie przypadły mi do gustu. Oczekiwałam po książce czegoś bardziej ambitnego.

Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Smak Słowa!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz