czwartek, 1 marca 2018

Coś na szybko.

Tytuł: Mroczne Zakamarki
Tytuł oryginału: The Darkest corners
Autor: Kara Thomas
Ilość stron: 416
Wydawnictwo: Wydawnictwo MUZA
Moja ocena: 6/10

 Opis:

"W prowincjonalnym miasteczku Fayette na każdym kroku czają się ponure tajemnice.
Tessa, która wyjechała stąd w dzieciństwie, przez lata starała się nie myśleć o tym, co wydarzyło się pewnej letniej nocy. Jej przyjaciółka Callie miała dużo gorzej; została w miasteczku i codziennie musiała stawiać czoło demonom przeszłości."

Mroczne zakamarki czytało mi się bardzo przyjemnie i  szybko. Wciągająca i lekka. Jeśli macie ochotę odpocząć po ciężkim dniu - idealna na wieczór :)

Niestety zawiodłam się na końcówce. Przewidziałam wszystko dużo wcześniej i nie byłam zbyt zaskoczona - tak jak podczas czytania początku.
Jeden wątek szczególnie niepotrzebny w książce i nagle porzucony, co również mnie zraziło.

1 komentarz: