czwartek, 1 marca 2018

Uważaj... Nigdy nie wiesz kiedy możesz być obserwowany!

Tytuł: Kobieta w oknie
Tytuł oryginału: The Woman in the window
Autor: A.J. Finn
Ilość stron: 416
Wydawnictwo: Wydawnictwo WAB
Moja ocena: 9/10

Już od pierwszych stron bardzo zaciekawiła mnie główna bohaterka Anna, która pije za dużo Merlota, ja mam słabość do białych win, ale winko to winko :).

Anna jest psychologiem i cierpi na agorafobię (strach przed otwartą przestrzenią) przez którą nie wychodzi z domu. Jej hobby to podglądanie sąsiadów. Dzień mija za dniem, do czasu, kiedy bohaterka dostrzega coś w domu na przeciwko. Co Anna zobaczyła? Kto za tym stoi? Gdzie jest rodzina doktor Fox? Co wydarzyło się przed i dlaczego bohaterka nie może wychodzić z domu? Czy to wszystko zdarzyło się naprawdę?

Od bardzo dawna nie trafiłam na książkę, która tak mnie pochłonęła! Zabierałam ją do pracy, żeby móc przeczytać kilka stron podczas przerwy. Muszę przyznać, że koniec jest niesamowity! Nawet nie przeszło mi przez myśl, że tak wszystko może się potoczyć - zazwyczaj nie mam z tym żadnego problemu.
Lekturę czyta się przyjemnie i pomimo szybkiego zwrotu akcji, nie czułam się zagubiona. Rozdziały są krótkie, co pozwala czytelnikowi na krótkie przerwy - jeśli macie taką potrzebę :)

Sięgnijcie po książkę i odwiedźcie niesamowity dom Anny!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz